دوستت دارم خدا
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
جمعه 15 دی 1390برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : ABD

الهی دلی ده که جای تو باشد           زبانی ده که در وی ثنای تو باشد

 

الهی چنانم کن از عشق خود مست         که خواب وخورم از برای تو باشد  

        

الهی عطا کن به فکرم تو نوری             که محصول فکرم رضای تو باشد  

    

الهی عطا کن بر این عبد فانی           بیانی که نطقش برای تو باشد    

 

 

خدایا مراوسیله ای برای صلح وآرامش قرارده.یاریم کن،هرجا که تنفرهست،بذرعشق بکارم.

هرجا آ زردگی است ،ببخشم. هرجا شک است،ایمان . هرجا یاس است ،امید. هرجاتاریکی است،روشنایی

وهرجاغم است شادی نثارکنم. الهی!  توفیقم ده که پیش ازطلب همدردی، همدردی کنم. پیش ازآنکه

 مرابفهمند، دیگران رادرک کنم
.
پیش ازآنکه دوستم بدارند دوست بدارم.

(دوستت دارم خدا).
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان